مكتب شباب المستقبل بمحافظة المنوفية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مكتب شباب المستقبل بمحافظة المنوفية

اهلا وسهلا بك فى مكتب شباب المستقبل

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

دورة التعليم المدنى براس البر وشكر واجب لاجمل شباب وبنات

كاتب الموضوعرسالة
احمد الجندى
Admin
احمد الجندى

دورة التعليم المدنى براس البر وشكر واجب لاجمل شباب وبنات Empty
مُساهمةموضوع: دورة التعليم المدنى براس البر وشكر واجب لاجمل شباب وبنات   دورة التعليم المدنى براس البر وشكر واجب لاجمل شباب وبنات I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 26, 2008 3:41 pm

ازيكو يا شباب والله ياريت كنتو معانا فى الدورة دى بجد هو صحيح احنا اخدنا تعليم مدنى قبل كدة بس انتو عارفين ان اجمل حاجة فى المعسكرات او الدورات اللى زى دى هى الصحبة الحلوة والناس اللى احنا بنتعرف عليهم وبجد هو دة اجمل حاجة المهم عشان مش اطول عليكو انا عايز اشكر الناس اللى كانو معانا بجد اجمل شباب واجمل ناس ممكن تشوفهم وتتعرفو عليهم انا عايز اشكر طبعا احمد ماهر وبقوله معاك يا باشا فى اى معسكر انت طالع فيها بقول للصاوى شكرا على اجمل اسبوع عشته بجد فى معسكر وطبعا حبيبى اللى عمرى ما اقدر انساة ابدا محمد زيدان الف شكر يا صاحبى على الاسبوع الجميل دة وطبعا البنات اللى كانو معانا وبجد رفعو راس المنوفية بادبهم واحترامهم بجد الف شكر لحورية واميرة ونورا وشروق وسماءوطبعا مش اقدر انسى كمان الشباب اللى من المحافظات التانية اجمل شباب بجد زى خيرى ومحمد الحداد ومحمد صلاح واشرف ومحمد عصام ومروة ومحمود والناس اللى حلوة دى كلها
وشكرا للناس كلها وان شاء الصور هتكون موجودة حالا وحصريا لمكتب شباب المستقبل والصور على الرابط دة يا شباب
https://shab.mam9.com/gallery/index.htm
سلاااااااااام
https://shab.mam9.com

دورة التعليم المدنى براس البر وشكر واجب لاجمل شباب وبنات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-